четвртак, 6. јануар 2011.

Zima u Kovinu!

        Kovin se zabeleo i prelep je!! Sve je belo i čisto. Kako li će izgledati kada sneg počne da se topi?!?
        Mi smo iskoristili zimske čarolije i praznike i izašli sa psima van grada. Psi obožavaju šetnje van grada, jer to znači da će trčati slobodno, bez povodnika i da će naći mnoštvo tragova za njuškanje i praćenje. Oko grada ima dosta zečeva, fazana i drugih životinja. Biglovi su najlepši kada slobodno trče. Tada im se vidi sreće u očima.
 Nando je našao nešto u snegu!
        Oksa i Stela jure vetar...
       U utorak, 4. januara, sam počela da pravim prekrivač za malog Luku, Mišinog sestrića. Našla sam vrlo interesantan quilt na internetu. Sa bloga filminthefridge inspirisao me je ovaj interesantan prekrivač
   
        Ovo je moj prvi blok koji se seče na četvrtine i potom spaja sa četvrtinama drugih blokova :) 


         Nemam predstave kako će moj (odnosno Lukin) prekrivač do kraja da izgleda, ali to je jedno od zadovoljstava pačvorka - neizvesnost do samog kraja!!
          I na kraju, želim svima da poželim srećan Božić i da sa vama podelim divnu čestitku koju sam dobila od koleginice: Neka ti od  Badnjeg dana, sve krene na bolje, da imaš za sve snage i volje, da ti ljubav bude ko najlepši san, želim ti sve najlepše za Badnji dan! :) Divno, zar ne?
    

Нема коментара:

Постави коментар