субота, 15. јануар 2011.

Lukin prekrivač

    Do sada sam napravila tri prekrivača i kod sva tri sam koristila disappearing-9-patch block. To je vrlo jednostavan, brz i inspirativan blok! Zato mi se činilo da će blok koji koristim kod Lukinog prekrivača, biti spor i komplikovan, ali nije. Blok se radi vrlo brzo i lako.
   Ukupno sam napravila šest blokova. Da li zbog lošeg prevoda ili greške prilikom pretvaranja inča u centimetre, moji blokovi su ispali veći nego što sam očekivala! 
   Evo kako sam radila:
- prvi red čini kvadrat dimenzija 15 cm x 15 cm; dodavala sam 1 cm za šavove (2x0,5 cm), ali mi se čini da mi za šav ne treba više od 0,4 cm, tako da sam u samom pretvaranju inča u cm (1"=2,54cm)dodala po neki milimetar, pa za šavove još po neki... i moji blokovi su porasli :) ;
- drugi red čine dve trake širine 4cm dužine 15 cm i dve širine 4 cm a dužine 23 cm ( plus dodatak za šavove);
- treći red- dve trake širine 5 cm a dužine 23cm i dve širine 5cm a dužine 33cm;
- četvrti red - dve trake od 3,5 cm x 33cm i dve trake 3,5 cm x  40cm;
- peti red čine dve trake 6cm x 40cm i dve trake 6cm x 52cm; 
i dobila sam blokove veličine 52 cm x 52 cm: 
   Svaki blok sam sekla na četvrtine, a potom sam te četvrtine nasumično spajala u nove blokove. Trudila sam se da se četvrtine osnovnih blokova ne nalaze tik jedan uz drugu ili suviše blizu. 
   Interesantno je, da kada jedan blok razdvojite na četvrtine, on više uopšte ne liči na sebe i cela slika novih blokova izgleda sasvim drugačije. Veličina novih blokova je 50cm x 50 cm. 


      


Нема коментара:

Постави коментар