субота, 1. јануар 2011.

Moj početak!

Otvorila sam svoj blog!!! 
Vrlo sam uzbuđena zbog toga, ali nemam viziju kako kako moj blog treba da izgleda. To ću, kao i sve drugo u životu da razvijam u hodu.
Jednostavno, postoji potreba da se predstavim i da podelim sa drugima šta radim i šta mi se dešava u životu.
Pre par godina sam se zainteresovala za quilting. Tada nisam znala da se tako zove, mislila sam da je to jednostavno pačvorak. A onda mi je čudo od interneta pokazalo šta sve rade ljudi po svetu i kakve lepote stvaraju. A quilt je, za mene, vrhunac. Dozvoljava vam da budete potpuno kreativni  i da stvorite nešto što je lepo i što ima svoju praktičnu primenu.
Nadam se da ću, ovih dana savladati tehniku pravljena svog bloga i da ću moći da podelim više svog oduševljenja svojim radom i stvaranjem.

Ovo su naši mališoni. Stelina i Nandova deca. Morala sam da ih pokažem, ali ću prvom prilikom predstaviti sve naše pse.
 Moj baby quilt koji je poklonjenj maloj Sofiji,sestričini moga muža. Mislim da nije loše za početnika!? Da, na njemu je mali bigl:



Нема коментара:

Постави коментар