субота, 22. јануар 2011.

Stolnjak

         Danas popodne, potpuno neplanirano, napravila sam mali stolnjak. Poželela sam da napravim prijateljici tri stolnjaka koje bi ona i njena porodica koristili za vreme obroka, ali mi je trebalo više vremena nego što sam očekivala. Stolnjak je završen za jedno popodne, ali sam, ipak očekivala da ću uspeti da napravim bar dva.
          Stolnjak je dimenzije 28 x 41 cm (lice se skupi kada se prošiva), a aplikacija je rađena mašinski.
          Sada samo da odlučim da li ću ga pokloniti prijateljici ili ću sačekati da napravim još dva pa da joj poklonim.

1 коментар:

  1. Stolić s Burdinim krojem je rađen decoupage tehnikom, tj. koristila sam ljepilo ispod i iznad kroja, a na proljeće ću ga i prelakirati s lakom za čamce tako da nema straha od će se potrgati.A što se tiče Dresden plate nije komplicirano samo je potrebno ravnalo za krojenje.Javi mi se na e-mail (simonas@net.hr)

    ОдговориИзбриши