среда, 19. јануар 2011.

Isidorin prekrivač

   Isidorin prekrivač sam počela da radim krajem 2009. godine u želji da bude novogodišnji poklon za Isidoru, Mišinu ćerku. Ipak, Isidora ga je dobila na poklon tek za Božić 2011. godine. 
  
   
     Za ovaj prekrivač sam koristila Disappearing Nine Patch Block. To je vrlo jednostavan, brz i inspirativan blok. Blok od devet komada tkanine podeli se na četvrtine i dobijaju se neverovatne mogućnosti kombinovanja. Možete za svaki od devet komada koristiti različit materijal ili kombinovati da se neki materijal pojavljuje više puta u bloku. Koristila sam četiri materijala, od čega su dva bila potpuno jednobojna (rozi i žuti) i dva dezenirana (sa rozom, žutom, zelenom).  Evo kako je izgledao jedan od mojih blokova.
     Svaki je bio drugačiji zbog dezeniranih materijala. Ovako sam radila: za prvi i treći red sam od materijala A isekla dve trake širine 15 cm i jednu traku materijala B. Trake su bile dugačke za celu širinu materijala (ovo je posteljinsko platno pa je široko 220 cm). Spoila sam trake A-B-A u jednu široku traku i potom sekla komade širine 15 cm. Svaki komad je prvi ili treći red bloka. Srednji red bloka dobijete kada, na isti način, spojite trake materijala C i D i sečete komade širine 15 cm. Sada je potrebno samo da komade spojite u blok: gornji red je komad A-B-A, srednji red je komad C-D-C, i donji red je komad  A-B-A. Tako ste napravili Nine Patch Block. Nadam se da sam jasna.
      Svaki Nine Patch Blok podelite na pola po horinzotali,a potom polovinu na pola po vertikali i dobijete četiri nova bloka koja možete da kombinujete na razne načine. Jednostavno da se igrate!

       Isidorin prekrivač ukrašavaju dve aplikacije. Jedna predstavlja našu mlađu kuju Stelu kada je bila štene, a druga našeg nestalog mačka Simbu.
       Aplikacije su ručno prišivane a potom su ivice aplikacije obrađene vezom.
                                                                     Stela
                                                                        Simba 
        Sada bih prekrivač uradila malo drugačije (koristila bih tanje punjenje, stavila bih oko celog lica širi jednobojan ram, možda bih i aplikacije radila na celim jednobojnim blokovima) ali mi se, bez obzira na sve, vrlo dopada i drago mi je da sam ga uradila. 

Нема коментара:

Постави коментар