четвртак, 6. септембар 2012.

Mojim dragim Smiljkovićima :)

U avgustu, tačnije za seosku slavu kod mojih roditelja u Bavaništu, srela sam se sa bratom od tetke i njegovom porodicom - Smiljkovićima. Moji dragi Dejan i Sanja imaju četvoro dece - Milana (17g), Marka (8g), Marinu (7g) i Marijanu (1,5g). Nažalost, zbog mojih i njihovih obaveza i neorganizovanosti, viđamo se jako retko, ali na proslavi seoske slave u Bavaništu obavezno. Tako je Velika gospojina u Bavaništu postala naše porodično okupljanje.

Prošle godine sam odlučila da manjoj deci napravim prekrivače. Napravila sam jedan za Marijanu i jedan za Marka. Prikazani su u ovom ranijem postu, iz prošle godine.

Ove godine sam napravila još jedan, za Marinu. Prekrivač je od posteljinskog platna, mašinski prošiven.

lice pekrivača

Posebno mi se sviđa što sam prekrivač prošila narandžastim koncem - slobodnim štepom. Na poleđini se, naravno bolje vidi.

Moram da priznam da mi ovaj prekrivač ulazi u tri najlepša koja sma uradila, pored prekrivača za LukuNađu.

Dragi moji Smiljkovići, želim vam da se lepo ušuškate ispod pokrivača.


Нема коментара:

Постави коментар