петак, 13. мај 2011.

Maj

             Neke od ovih radova sam uradila još u aprilu, ali nikako da se organizujem i podelim to sa vama.
             Prekrivač za devojčicu Marijanu: (87x129 cm), disappearing nine patch,  roze posteljinsko, pamučno platno. Jedan materijal je sa Sunđer Bobom. Deca ga obožavaju.
            lice-

           leđa-
          
      Za Marka sam uradila jedan plavo-zeleni, muški prekrivač, koji mi se mnogo dopada- boje su tako žive i vesele. Materijal sam sekla u trake, po širini materijala (kako su materijali različitih širina, tako su neke trake bile duže, pa sam ih ,skraćivala na jednaku dužinu). Trake sam sekla u različitim širinama- 3, 8 i 11 cm. Dimenzije prekrivača su 88x132cm. 
        Lice:
     leđa (meni su lepša od lica):
             
    Nadam se da će im se svideti! Uradila sam lice i leđa za još jedan rozi za njihovu sestricu Marinu, slike drugi put jer još nije proštepan.
*****
         Posebno uživam dok radim blokove za BOM Things We Love. Sviđa mi se kombinacija veza i quiltinga!
              
       Dawn je uradila dizajn za blok "Snowflakes" sa željom da pokaže da voli zimu. Dopada mi se kako sam uradila taj blok, ali sam pogrešila pri završnom formiranju bloka- nisam dopro centrirala ("Centriši Dragiša!" ha,ha). 
        Ipak sam zadovoljna. Deluje hladno, zar ne?
      Janny je dizajnirala blok "Bowl of Blooms". Vrlo sam zadovoljna izborom boja za ovaj blok i baš mi se sviđa !

       Vicki je dizajnirala blok "Coffee". Pošto kafu ne pijem i ne volim nikako, poželela sam da uradim blok sa mlekom ili toplom čokoladom, ali sam odlučila da ne menjem originalni dizajn. Ipak u ovom BOM-u postoje i 6 blokova koje treba sama da dizajniram. šolja je aplikacija, sve ostalo je vez .Sada kada sam ga završila, čini mi se da mi je to najlepši blok koji sam uradila!
      
   

Нема коментара:

Постави коментар