субота, 21. мај 2011.

Quilted Fabric Basket Swap

            Ove nedelje sam završila i poslala torbu svojoj tajnoj partnerki u okviru razmene Quilted Fabric Basket Swap. Prekoračila sam rok za slanje torbe za dva dana, ali mislim da neće biti problema. Moja tajna partnerka je imala posebnih želja u vezi materijala, dezena i boje torbe, ali ja nisam uspela sve da joj ispunim. Imala sam problem da nađem batik materijal u boji i dezenu koji je tražila, pa sam se odlučila da joj ispunim makar želju po pitanju boje. Evo kako izgleda moja torba za moju tajnu partnerku:
 
           Pored torbe sam poslala i dva jastučeta za igle. Jastučići su prvo bili otpatci, nastali u fazi pravljenja četvrtastog dna torbe.  Naknadno mi je sinulo kako mogu od odbačenih uglova torbe da napravim jastučiče za igle! Inače generalno, jastučiće za igle obožavam! 
sa jedne strane
sa druge strane. Na jednom jastučetu sam presvukla dugmiće, a na drugom nisam.
            Inače, pre nego što sam i započela ovu torbu za razmenu, napravila sam jednu u braon boji, čisto da probam uputstvo. Braon torba je malo veća od plave, namerno sam napravila i veće drške nego što je to po uputstvu, a napravila sam i jezičak za zatvaranje i mali džep unutra. Jedino se nisam odlučila kakvo dugme za kopčanje da stavim.




     Za one koji bi hteli sebi da naprave slične torbe, evo tutorijala  .

Нема коментара:

Постави коментар