недеља, 20. фебруар 2011.

Vetrenjače subotom / Pinwheels Saturday

        Hladno kišovito popodne najlepše je provesti u sobi uz toplu peć. Tako sam i ja odlučila da subotu popodne provedem u toploj sobi uz šivaču mašinu i bilo je divno! Započela sam prekrivač za bebu Nađu. Ne znam  kako će prekrivač izgledati, jedino znam da će imati puno vetrenjača, i možda neku zvezdu, i da će biti dosta roze boje! Imaće dvanaest blokova (3x4), svaki blok će biti vetrenjača ili zvezda i blokovi će biti međusobno odvojeni belim prugama (sashing). 
         Cold rainy afternoon is best spent in the room with a warm stove. So I decided to spend Saturday afternoon in a warm room with a sewing machine and it was wonderful! I am start doing a baby blanket for Nađa. I do not know how will the quilt look, the only thing I know it will have a lot of pinwheels, and maybe a star, and there will be a lot of pink! It will have twelve blocks (3x4), each block will be pinwheel or a star and blocks will be separated by white stripes (sashing). 
        Na blogu Geta Grama iz Rumunije  koji pratim, vidim da je Gete unapred isekla sve delove za njen prekrivač, što znači da je tačno  znala koje će boje za koje delove bloka da koristi. Ja sam to radila kod Isidorinog i Sofijinog prekrivača, a Lukin i sada Nađin, radim totalno suprotno. Znam koje ću materijale koristititi za prekrivač, ali ne znam kakav će biti raspored boja. Napravim jedan blok, pa još jedan isti takav, ali sa drugim tkaninama i tako dalje. Videćemo šta će biti!
        On the blog Geta Grama from Romania, which I follow, I see that Geta pre cut all the pieces of her quilt, which means that she know exactly which areas of color blocks to use. I've worked with Sophia quilt and Isidora quilt on that way, but Luke's and now Nadja do the complete opposite. I know fabrics I will use, but not that in which blocks. I make one block, then another one the same kind, but with different fabrics and so on. We'll see what happens! 
      Evo moja tri bloka koja sam juče napravila: dva su ista šema - druge boje, treći čeka svog parnjaka!
  Na Getinom blogu ( Geta Grama iz Rumunije  ) se vidi način na koji sam pravila trouglove! 
         Here's my three blocks that I made yesterday, two paterns are the same - different color, the third is waiting for her counterpart!
On the Geta's blog (
Geta Grama iz Rumunije) yuo can see how I made triangles!

        
    
       
       

Нема коментара:

Постави коментар