петак, 14. јун 2013.

Bloomin' steps

Započela sam novi projekat - Bloomin' steps
Započela sam ga još početkom godine, napravila plan i polako idem napred :)
Ide sporije nego što sam planirala, ali najvažnije je da ne stojim u mestu.
Pripremila sam 80 kvadrata 9x9 cm u beloj boji, 80 kvadrata 9x9 cm u boji, 239 kvadrata 6x6 cm u boji.
Preostalo mi je još 81 kvadrat 6x6 cm u boji i 16 belih traka duple širene tkanine, 5 cm širine.

Ima tu puno posla ali je vrlo interesantno :)
Original po projektu ima dimenzije 190x 220 cm, ali ću ja malo inprovizovati.
Za sada radim samo centralni deo.


Još sam pod utiskom predivne knjige "Fermin" Sema Sevidža.
Predivna knjiga o pacovu koji je rođen u podrumu knjižare i koji je naučio da čita.
Sa pacovim aviše ne može, a ljudi ga ne žele...
Najdivniji momenat romana je kada je poželeo da komunicira sa ljudima i zbog toga je naučio znakovni jezik. Kako anatomija njegove šape nije prikladan za znakovni jezik ljudi, Fermin je naučio dva najjednostavnija znaka koji  mu omogućavaju da se obrati ljudima. Naučio je da pokaže -Doviđenja, rajfešlus! Istrčavao je pred ljude i mahao "Doviđenja, rajfešlus!"... Predivno...
http://www.carobnaknjiga.com/ced5944d-2773-464d-879b-fdbf1a1108be/Fermin.aspx

"A da biste voleli priče, ne morate da verujete u njih. Ja volim sve priče. Volim razvitak od početka, kroz sredinu i do kraja. Volim lagano prikupljanje značenja, maglovite pejzaže mašte, lavirinte od staza, pošumljene padine, jezera s površinom poput ogledala, tragične obrte i komične situacije."
Sem Sevidž Fermin"

Нема коментара:

Постави коментар